Vill göra om allt igen.

Alltså, jag vet inte vart jag ska börja.
Satte mig ner igår och tänkte skriva vad som hänt i helgen men jag orkade inte.
Det har ju hänt så jävla mycket!
Lätt världens bästa helg!

Full rulle från åtta på morgonen till tre på natten.
Vi var aldrig ensamma i stugan utan det var alltid några där och hälsade på. Så himla roligt!

Hihi, kullerbytta på P-Plats, den ska vi köra fler ggr! ; )

Nej men jag skulle lätt kunna göra om detta nästa helg, och nästa och nästa..



Smakprov


Mackor med Ketchup.
Spya.
" Alltså få inte fel upfattning av mig nu"    Jo yeah right..
Tjena brudar!
Alltså, jag har håller i hans tand!!
Någon som vill sälja en cider?
Oh how I love to be around..       Trallala
Fan vad jag är skitnödig..
Svea, Do it och Shift.     Our new nicknames
Caroline? Nina? Elisabeth? elin... ELIN!!!           Jo, just det! De va ju någon av oss som hette.. Lr nått..






Du är bäst, tihi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill tillbaka.. bläää vad tråkigt och lugnt det är hemma. :(

2007-02-12 @ 15:53:12
Postat av: SVEA

Ja, det var ju ifrån mig ju!

2007-02-12 @ 15:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback