Lediga dagen

Så skönt att ha långhelg.. Har inte gjort någonting, tränat lite men annars har jag bara polat på.
Kvällen ska jag ägna åt en åktur med pappsen i lastbilen. Tyck det är så skönt att bara åka bort i några timmar, inget stress utan man sitter ju bara där, kan inte göra någonting.

I helgen ska jag kolla om jag kan byta olja i min pojkväns bil. Tihi. Mekarjag.
Tycker faktiskt att det är riktigt roligt!


Nej men kanske ska sätta sig i rallyjettan och fara på ICA?


Förresten någon som är intresserad av en sån där balgrej där man kan kolla hår,smink, klänningar m.m?
Fick ett samtal idag om jag kunde kolla upp om någon va intresserad!


Billy Talent - Where Is The Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback