Lite om MIG

Ska bli skoj: Att få fara iväg på WWW.
Sötast i världen: Min pojkvän. Och mina sötnosar
 Sparar till: Skoter, mobil, täckbrallor. Ja, det som jag känner mig sugen på först!
Väntar på: Criminal Minds.
Pålägg som gäller: Oooost! Så otroligt gott!
Önskar jag var bättre på: Att ha tålamod..
Dagens dryck: Funlight saft, så gott.
Vad saknar du: Min pojkvän, så himla långt bort.
Vill inte: Sitta ensam..
Tre band/artister: Three Days Grace, Tenacious D och  Atreyu.
Vad har du gjort idag Besikta jettan, tränat, skottat, lagat mat, varit på skolan, hjälpstartat en bil och solat.
Var det kul: Händelserikt om inte annat.
Brukar du svära mycket: Ja men absolut, alldeles för mycket, men de säger väl alla..
Har du pojkvän/flickvän? Pojkvän:D
Är du kär: Lätt!
Hur tidigt stiger du upp: Sex på vardagar och typ nio på helger. ( Om ja inte är bakis)
Vad ska du göra ikväll: Träna lite till och titta på tv..
Vem är snyggast i världen: Johnny Depp helt klart!
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet  lr ja.. Jo, denna by är nog landet, har aldrig tänkt så..
Har du utländska föräldrar: Nej.
Vad lyssnar du på för musik nu: Punk/Rock och hårdrock.
Öl eller Vin: Öl helt klart, absolut ingen vindrickare jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback