Nyår i Borga

Åh, vilken nyårshelg det har varit!
Så himla roligt!
For upp på lördagen och fick reda på att det skulle vara fest på hotellet, vilket vi självklart for på.
Man hann knappt upp innan man hade första flaskan i hand. Kom kanske dit lite tidigt men jag tyckte inte det gjorde nå, vi fick ju trots allt skjuts! Dansade och dansade hela kvällen! Så himla roligt!
Sedan for singlarna vidare på efterfest medan jag och Anna fick skjuts hem med Tobbe på skotern, så otroligt glad jag var! Första gången jag satt på en skoter denna vinter!

Nyårafton, åh, jag vill bara att det ska vara sista december igen. Jag hade skitroligt!
Började med att sitta och spela spel, många skratt blev det.
Sedan fick vi åter igen skjuts av Tobbe ner till hotellet på skoter, jätteroligt!
Väl nere dansade och dansade vi till bandet som förresten började tala med mig i micken redan kvällen innan, något pinsamt! Haha!
Sedan for vi på efterfest! Så jävla roligt!
Kom hem, trodde seriöst att klockan gick fel, så länge kan det ju inte ha gått!

Åh, sen det bästa av allt! Det fanns snö, i massor! Så jävla härligt!



Jag vill göra om allt igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback