Regndag idag

Denna kväll trodde jag skulle bli skittråkig eftersom Oscar jobbade men chi fick jag.
Helt plötsligt ringer min far o frågar om jag vill följa med i lastbilen upp till vilhelmina och det gjorde jag ju självklart :)

Gårdagen var den bästa på länge, ja o Alex hade så himla roligt o mycket hittade vi.
Nästa gång vi far dit ska vi festa gärnet, helst nu när alexs styvfar har en son som är vakt i stan, king det ;)
Längtar..

Sen ska vi även på Namsos på marknan, shit va ja längtar! : D

Tror aldrig jag har blivit så glad någon gång över att det regna som imorse!
Nu växer det ännu bättre i mitt morotsland :D

Ne nu ska ja umgås med världens bästa kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback