allt och inget

Ohuvva vad jag har gjort mycket bra idag!
Började dagen med att fara ut och springa!
Shit alltså, jag av alla möjliga. Men snacka om att man kände sig duktig då man kom tillbaka.

Jag har även snaggat min bror som verkar ha fått jordens tjockaste hår. Fick köra maskinen över samma plätt minst 5-6 ggr innan ngt hände.

Sen har jag och mor hållt på ute vid fontänen.

Ikväll ska jag och Erika försöka göra frågorna i Affärsjuridiken. Blä! 
Sen har jag gjort allt utom provet som är typ nästa vecka tror jag.
Och efter det ska jag sola. Fan, egentligen skulle jag ha behövt solat minst tre ggr till men det kommer nog inte bli av.
Ska försöka mig på två iaf. Gruvar lite:)

Gud vad skönt det är att ha pengar igen. Varit pank ända sen Januari.
Tror jag ska köpa ngt till Älsklingen..Tihi..
Bara för att jag kan :P


Sen går jag bara två dagar denna vecka.
Skiter i fredagen tror jag.
Och Onsdag är jag i Sundsvall och Torsdag är det bal och Sollefteå som gäller!
Anja har avbokat så vi har hålla på fram till tre och fiffla med håret på varandra.
Dock så kommer jag inte vara där så länge, måste vara hemma vid tre tror jag.




Idag undrade min mor vart jag skulle vara nästa år denna tid.
Och då vart det många tankar i mitt huvud.
Vad kommer jag egentligen att göra?
Sen känns det lite sorligt att detta faktiskt kan vara min sista sommar boendes hemma.
Fast man vet ju aldrig.
Men det är samtidigt roligt att jag kan göra precis som jag vill nu.
Har lite olika ideer, tihi..
Det löser sig :P



Snacka om att jag har skrivit mycket ointressant nu :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback