Audi A4 + Meee = Oyes..

Idag blir det förmodligen en kortisdag. Verkar inte ha en lärare på någon av lektionerna. Och ingen har sagt nått, good good..

Igår var jag med Erika. Vi raggade byn en sväng för jag hade massa att fixa och trixa och sen for vi och solade, snacka om hot! Helt sjukt, och ingen fläkt heller! Aja, lite brunare vart jag iaf.

Sen fick jag även köra A4 och Passat igår, tihi. Riktigt skoj!

Var även hos Mårtensson en sväng.

Sen har min familj köpt en ny bil!
En Audi A4! Tihi! Så nu är jag jättemega lycklig! Happiness!

Undra vad jag ska göra idag då, kanske gå med vovvarna?
Imorrn ska jag iaf fara hem en sväng under dagen och plugga, måste verkligen lägga på ett kål.
Så man kan vara ledig litegrann!

Efter denna sommar kommer förhoppningsvis Sofie Jonsson äga en Audi A4.
För hon är Inlöööv...

Ja förresten, min bil tappade ett hjul igår, läskigt.
Men mekarBergmans fick till det så grabbarna kunde ta sig hem från Strömsund.
Men bilen vart lite tilltuktad, hoppas det går att fixa..


Kommentarer
Postat av: Bolin

Haha de går ju inte heller, de e ju för fanken eurovision :)

2007-05-11 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback