Nu lyser bilen som solen!

Känns mycket bättre nu!
Har fixat med bilen och så, ska ut och springa rundan sen.
Sen ska fars bil bli städad den med. Lovat det ja, känns mycket bättre då man har ngt att göra.
Man tänker inte så mycket då.

Har tankat bilen, så jag tar mig till Strömsund imorrn.
Ska göra provet, kanske äta lunch och sen far jag hem.
Skönt att veta att jag kan fara hem närsomhelst.

Dumma affärsjuridik, vill inte vill inte vill inte!


Idag städade man skåpet för sista gången, känns faktiskt lite konstigt.
Det är verkligen sista året man har avklarat nu, vad fort det har gått egentligen.
Kanske ska gå på onsdag ändå?
Det är ju trots allt fika : )



image84

Det är så himla tomt utan dej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback