Tårtkalas

image104



Ibland är det bättre och ibland är det så fördjävligt.

Idag var det bättre, pierre va ju tillbaka. Skönt. Kommer sakna dej jättemycket under sommaren..
Raggade lite bil och visade dollar för Marie för första gången.
Annars så gjorde vi inget speciellt. Jag och Erika körde till Ström bara för att man blev bjuden på tårta av mentorerna. Rätt onödigt, men gott var det. 

Nu är man ledig resten av veckan. Det är helt sjukt, nästa vecka är SISTA veckan!
Det tar verkligen slut. Och inte har jag en aning om vad jag egentligen ska göra..
Men så länge jag har Oscar vid min sida är jag lugn, då löser sig allt ;P Tihi..

Funderar på om jag ska ut till helgen, i Ström.
Kanske blir roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback