The sun is shining!

Idag har jag och Erika kört massa ärenden i Strömsund.
Var på kemtvätten men de måste tvätta om min jacka för fläcken var fortfarande kvar, jävla skit.
Aja, få väl se om jag kanske tar bil någon dag nästa vecka med..

Shiit förresten vad det har gått pengar för mig, vad har jag gjort med allt?!
Aja, blir till att snåla igen..

En dag kvar. Mor och far ska till Sollefteå ihelgen, det är crousing. Tror jag ska hänga på, fast jag ska titta på Pirates istället :)

Åh, vad jag hoppas att jag hittar nå studentkläder på måndag. Har fortfarande ingenting att ha på mig.
Tror det blir nått ja redan har. Förmodligen.. Iaf kjolen ja ha.


Ne, nu ska ja se till att ja få nå annat att tänka på.
Kanske man ska ta och klippa gräset för första gången iår? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback