Aktiviteter i helgen

Ja, då var man hemma igen då.
Mysig helg i Östersund.
Torsdagen var vi och tittade på en lägenhet, en etta på Frösön.
Men den var alldeles för liten och alldeles för dyr.
Resten av helgen har vi ringt på ett antal, men ingen som riktigt har passat.
Fredagen kom världens bästa Alex och höll mig sällskap.
Shoppade massa roligt gjorde hon:) Medans jag sj inte har några slantar :(
På kvällen hade jag och Oscar planer på fara på bio, men det blev en hemmakväll med massa chips o dipp istället.
På lördagen förnstershoppade vi lite, vi kom bland annat överrens om att vi ska ha en mattsvart tv :) hihi
Kvällen blev jag sj medan Oscar var ute på KickOff med jobbet.
Och söndagen ägnades åt mys i soffan och bussåkande hem.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja å nu har jag inta slantar kvar :P haha

2007-10-08 @ 20:06:18
URL: http://alexstrangby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback