Flyttning pågår.

På måndag får vi lägenheten!
Så nu har vi farit till Hoting för att hämta massor med grejor!
Wiiihoo!
Nu händer det, jag ska flytta ihop med älsklingen. :D

Var till arbetsförmedlingen igår, vart inte imponerad.
Det den där mannen sa var ungefär att jag skulle flytta till Frankrike lr USA.
Att jag fick flytta till jobben.
Men jag har ju redan flyttat sa jag, jag håller ju på att flytta hit nu för att jag inte har jobb i Rossön.
Desto längre jag satt där desto mer irriterad vart jag på han.
Sen skulle jag inte ens få hjälp av dem i Östersund utan jag skulle vara i Hoting.
Då upprepade jag mig att jag skulle ju bo i Ösund nu.
Ja, men du kan ju fara till Hoting när du ska på möten sa han, hur långt är det?
Ja, femton mil sa jag då.
Ojdå, först då skrev han in mig i Östersund.
Sen får jag inte träffa ngn handläggare förrän 6 november. Screw you.
Jag fixar det här sj.
Sen verkar det som om jag inte kan få ngn ersättning förrän jag e tjugo.
Nej, jag ska fixa det här sj. Så det så!


Tack o tack för tipset förresten Marie :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Så lite så!
Blev lite fel när jag skulle skicka bara, datorn hängde sig precis när jag skickat det första, så jag blev osäker om du fått det eller ej.
Därav två ;)

Hoppas allt går bra!

2007-10-20 @ 14:26:19
Postat av: wennberg

Åhh va roligt att ni fått lägenhet å ska flytta. Måste kännas skit bra..:D
Jaa arbetsförmedlingen e fan skit. Är oxå väääldigt irriterad på dom människorna..Men dom ska inte få sin vilja igenom :P
Hoppas allt är bra med er! Ha de!:D

2007-10-20 @ 17:23:03
URL: http://susannewennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback