Onsdag

Nej nu orkar jag inte vänta  längre.
Ikväll far jag till Östersund.
Vare sig vi har fått lägenheten lr inte.

För jag har tråkigt.
Har varit arbetslös i typ två månader.
Fy fan va deprimerande!
Och mer deprimerad person än mig kan ni leta efter.
Så less, fösöker att inte tänka på att det enda jag har gjort är att ha gått hemma i TVÅ MÅNADER.
Visst jag har jobbat extra nån dag här och där men ändå...
Igår när jag sökte ett jobb skrev jag att jag vet att jag kan bara jag får chansen.
Haha, snacka om desperat.
Men jag försöker, har sökt allt som jag kan söka i Östersund, men ingen vill ha mig..
Men jag ska kolla med en kompis till Oscar om man kan vara springvikare i Östersund för hon hade varit det i ett år tydligen. Bara jag får göra ngt, tjäna mina egna pengar och slippa sitta fast i Rossön.
Men det blir kanske bättre nu när vi faktiskt flyttar, ska gå in på arbetsförmedlingen i Östersund imorrn.
Även fast det verkar ju inte hjälpa.

Men jag ska bara jobba i ett år, sen hoppas jag på att jag har kommit in på Umeå universitet för att sedan börja på SLU året efter.
Vill vill vill!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejhej!

Täntke att jag skulle tipsa om ett ställe i Östersund där du kan söka jobb!
Tradimus heter det och ligger snett bakom busstorget. Många av mina kompisar har jobbat där och tycker att det är helt okej.
Det man för göra är att sitta i telekundtjänst för olika företag.
Det är förhållandevis lätt att få jobb där. Ska vara rätt bra betalt med.

Ha det :)

2007-10-17 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback