Söndag den tjugoåttonde oktober tvåtusensju

Söndag = TRÖTT.
Sov inte många timmar inatt.
Igår var det fest, roligt var det.
Sandra kom dit, full och rolig. Var inte beredd på att hon skulle dyka upp men kul var det!
Vi började hemma hos Mårtensson där vi spelade Yatzy och Poker.
Sen for vi till Freddy där vi sjöng och hade roligt!
Runt två var vi hemma, jag och Oscar.
Det enda negativa med igår var att jag vet inte vart jag har förlagt min väska :S
Hm.. Den kan vara praktiskt taget var som helst..
Jäkla bajs.

Ikväll är det bilresa till Östersund som gäller.
Finns det någon tråkigare väg?

Ska upp sex imorrn och fara till mitt nya jobb :)
Känns fortfarande så konstigt att tänka sig att jag har jobb.
Men konstigt på ett bra sätt, hihi.

Idag är jag bjuden på födelsedagskalas hemma hos Oscars farmor.
För hon fyller hela 80 år :)
Hurra hurra hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback