Förvirrad

Östersund idag då.
Så himla mycket tankar som snurrar just nu!
Tänk, vi kanske flyttar ihop snart :D

Ja, det gick jättebra för Oscar.
Får veta på Fredag :D

Nu är det ju bara min tur kvar.
Ska genast söka några jobb till.
(Har ju bara sökt typ fyrtio, men tydligen ska man söka fler)
Hoppas hoppas hoppas.

Igår var vi då hos Sandra.
Och Emira, en jack russell valp på 11 veckor.
Fy vad söt hund!
Jag och Oscar vart kär.
Ja, Oscar har ju i och för sig alltid velat ha en JR men jag har mer varit inne på avdelningen för stora hundar men efter igår har även jag fått se allt postivit med en liten hund.
Så nu, om vi kan skaffa hund, så har vi bestämt oss för en Parson Jack Russell, strävhårig.
Tummade till och med på det. ; )
Men först måste man ha jobb som gör att man kan ha en hund.
Och dessutom lär det nog dröja lääänge än.



Imorrn är det en vanlig tråkig dag.
Längtar tills jag har något att göra!!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Jag ska ju åxå skaffa en Jack Russel, nångång i framtiden :)

2007-09-27 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback