Fredag den 22 september

Imorse när jag vaknade hade något märligt hänt.
Min mobil hade gjort höst.
Temat har innan bara gått emellan lila och blå bakgrund föreställande gräs och nå fjärilar som rör på sig.
Men imorse blev det en kvist med orange o gulfärgade löv!

Idag har jag inte gjort mycket.
Började med att springa sen for vi in och hämtade Oscars farmor för hon behövde handla.
Efter det for jag o Oscar till Rossön där vi handlade och far och mor.
Sen så hjälpte far mig med centrallåstet i bilen som inte fungerade.

Pratade även med alex ikväll.
Hon får inte tag på numret till det där dumma stället.
Och han som hade lovat att hjälpa gör inte det, så nu kanske vi far till Trondheim istället.
Hoppas hoppas..

Ikväll är det förresten Criminal Minds :D:D

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh va dåligt. Ja som ha hitta en så bra stil :)

2007-09-22 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback