Göralösdag

Idag rinde de från dagis igen.
Fick säga nej.
Även fast det är ett jobb. Extraknäck.
Jag kan jobba med mycket men när det kommer till barn så är det stopp.
Jag o barn kommer inte bra överens.

Annars har jag inte gjort nå speciellt..
Varit till tandläkarenför sista gången, där gick det bra. Keep up the good work.
Svängde in på järnhandeln o fick betalt för gårdagens arbete.
Handlat.
Plockat bort lysena på reservbilen o satt fast en blinkers på min.
Sutte framför datorn o laddat hem musik.
Sprungit.
På måndag börjar gympan förresten. Goodie.


Jag vill faktiskt ha ett jobb nu.
Eller gå i skola.
Bara ngt..


Arbetslös är det värsta som finns.
Fast väntan är nästan ännu värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback