Lilla mig.

Allt känns så konstigt.
Jag har ingen aning om nått.
Jag känner mig så liten i allt som har med jobb att göra.
Varför skulle de välja mig till att arbeta hos dem?
Jag har inga meriter eller utbildningar.
Det enda jag har är Backe lasarett och Rossöns Camping. Jippi.
Jag är en liten ynklig människa med noll erfarenhet inom det mesta.
Och alla vill ju ha en som har minst några års erfarenhet inom yrket.
Bullcrap.


Varför skulle de välja lilla Sofie?


Varför sökte jag inte skola i april som alla smarta människor.
Dumma jag.
Nu sitter jag här, utan nått.
Det enda positiva är att jag fortfarande har pengar så jag klarar ju mig i några månader till.
Och jag har vikariat hos bemanningen om jag vill,
Therese kunde skola in mig på fler ställen.
Men jag vill inte vara kvar här.
Jag vill bort.

Örnsköldsvik Umeå Östersund Åre
Bort


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att du är glad, trevlig och positiv! Hörrö tappa inte sugen världen är full av tappade sugar...
Mamma

2007-09-11 @ 07:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback