Min o Alex helg

Söndag.
Snart dags för en ny arbetslös vecka. Balle.
Ska söka fler jobb, o alex ska kolla mer på jobb i norge. Hoppas hoppas hoppas...

For hem ifrån Strömsund runt elva.
Efter det har jag försökt varit till någon hjälp för far min, men när det gäller el o kopplingar så är jag totalt värdelös!
Så jag gick in och satte mig här.

Helgen har varit underbar! :D
På fredagen raggade vi, tittade på en bra men ack så läskig, enligt alex, för huvva vad hon hoppade o skrek brevid mig : ) Efter filmen tog vi en ragg igen, det var rätt så mycket folk ute, men det såg mest ut som ettor, för vi kände inte igen många.
Kvällen slutade runt halv ett.

Dagen efter for vi till stan där jag tvingade alex att köpa en icke randig huvjacka :p
Men såhär i efterhand verkar hon nöjd med den.. Tihi.
Lunchen blev på Kina, d va roligt!
Sen for vi hem, raggade en sväng i Bye :p
Åt på Mickeys.
Raggade småvägar runt ström.
Försökte locka till oss några kossor men alex var nog inte så naturlig i sitt muande :p

Som sagt skitkul helg :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Gryyyyyyyyyyymt läskig film :P ett av ne värsta man sett haha. riktigt rolig helg, tack för den sofie :) D här må vi göra om fler gånger, å när d händer någe också haha, så man int sitt på samma ställe hela kvälln :P

2007-09-17 @ 10:36:35
URL: http://alexstrangby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback