Back

Ja, då var jag tillbaka i Östersund.
Tänkte gå på stan idag men det var verkligen ett pissväder ute, lite snöstormsbetonat.
Men det kanske tonar ner sig fram till tio om man har tur.

Imorrn börjar jag jobba igen, efter 5 dagars ledighet.
Mitt schema sträcker sig bara tills på söndag så jag hoppas jag får ett nytt de närmaste dagarna.
Ska däremot inte jobba hela månaden ut för vi ska ju flytta ut och jag ska dessutom ut och resa :)
Känns lite konstigt att det bara är lite över två veckor kvar sen har jag jobbat här i ett halvår.
Det har gått så fort allting.

Ne nu ska jag se över om vi har mat till frukost i denna lägenhet.



Kommentarer
Postat av: wennberg

hur jobbar du imorgon?? :D

2008-04-09 @ 13:24:30
URL: http://susannewennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback