Här kommer dem!

image242

Paret längs ner är min mormorsmor Enny Svensson och mormorsfar Einar Jonasson.
Och han med skägget är min mormorsfarfar August Jonasson Djerf:)
Vi har ett diplom i sommarstugan
som är till Enny för att hon var duktigt på att mjölka kor om jag minns rätt, hihi.
Tänk vad stolt hon måste ha varit när hon fick de!
Lite roligt att det sitter på samma tomt som vi faktiskt har våran sommarstuga på idag.
Synd bara att huset bakom inte finns längre.


Tack, smulansblog.blogspot.com
för att jag fick låna bilden!


Kommentarer
Postat av: Anita Berglund

Hej Sofie!
Vad trevligt att du har anknytningar till denna bild! Jag känner några av dina släktingar som du förstår. Jag önskar dig allt gott!

Anita/Smulan i Omsjö

2008-04-02 @ 16:24:06
URL: http://smulansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback