Home again

Idag var den då kanske sista dagen på Hemtjänsten.
Ska jobba kväll mån o tis till veckan men det är inte samma sak.
Känns konstigt men samtidigt riktigt skönt att sluta.

Appropå jobb, Therese ringde idag och sa att jag ska få vara rätt mycket på hemtjänsten ändå.
En annan vikarie hade sagt ifrån sig jobbet.
Najs :)

Och så Gran Canaria.
13 dagar kvar.
Och alla har vi samma ångest.
Mina flickor och jag.
Måste förlora lite kilon.
Måste få beachbodyn.
På två veckor.
Först ställde jag in mig på att försöka förlora några kilon,
men what da, skitsamma.
Nu är jag bara inställd på att behålla min vikt som jag har den.
De få gott duga gott folk!
This is me, take it or leave it.
image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback