Långledig

Och så hade jag hela fem dagars ledighet framför mig!
Wonderful!
Påväg till bussen i eftermiddag ser jag en tjej framför mig som jag känner igen så jävla väl.
Det tog några sekunder, och så kommer jag på det, det är ju Alex!
Haha, sprang ikapp henne och hon vart nog lika förvånad som jag.
Vi skulle visst åka samma buss så det var mycket surr på vägen hem, tror inte vi va tyst en enda sekund ;)

Just nu sitter jag i Hoting hos svärföräldrarna, jättelänge sen jag var här sist.
Imorrn klockan tio ungefär kommer det en liten bil och hämtar mig för vidare äventyr uppe i Karbäcken.
Så sjukt roligt det kommer bli!
Synd bara att jag har alla mina ytterkläder hemma i Rossön, hoppas det finns så jag kan låna några här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback