Om mig just nu.

1. Jag har insett att min senaste kyss: Var från världens bästa människa.
2. Jag lyssnar på: Lite allt möjligt beroende på humör.
3. Jag pratar: mycket när jag är på fyllan.
4. Jag älskar/tycker om: mitt liv.
5. Mina bästa vänner är:  Susanne, Josse och Alex offcourse :)
6. Min första riktiga kyss:  Var mycket bättre än jag trodde den skulle va.
7. Jag avskyr när folk frågar: Vad jag ska göra med mitt liv.
8. Kärlek är: Underbart
9. Någongång:  Kommer jag att resa till Australien.
10. Jag kommer alltid att: leva mitt liv efter mig.
11. Jag är hemligt förälskad i: Samojeder
12. Sist jag grät var:  Minns inte.
13. När jag vaknar på morgonen: Tänker jag, jag har fortfarande två timmar kvar att sova, så sov!
14. Innan jag går och lägger mig: Fan va skönt.
15. Min mobiltelefon är: Ett dåligt köp, så köp inte Sony ericsson s500i!
16. Just nu tänker jag på: Att jag vill att Oscar ska komma hit.
17. Bebisar är: Inte intressant. Just nu.
18. Idag har jag: Jobbat och umgåtts med Wennberg.
19. I kväll ska jag: Titta på vad blir det för mat? och ringa Oscar innan jag säger godnatt.
20. I morgon kommer jag: Jobba.
21. Jag vill verkligen vara: Påväg till Gran Canaria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback