Scarymovie or not.

Ja, då kunde man skriva lite här igen.
Vart faktiskt lite besviken då de inte hade fått till ändringarna.
Aja.
Just nu är jag iaf sjuk.
Tappade rösten i lördagseftermiddag men börjar få tillbaka den nu.
Tror jag hade feber igårkväll, har ingen temp så jag är inte säker.
Tog iaf en sjukdag idag men tänkte jobba imorrn.
Jobbar bara 8 (7?) till 12.
Oscar kilade iväg på videoteket nu och ska hyra en film,
vi har redan tittat på 1408.
Den har fått jättebra kritik av all media.
Men inte av oss.
Shit va dålig den var!
Så nu skulle det bli en humorfilm meddelade Oscar :)
Sen kom vi fram till att vi ska beställa pizza idag.
Jag lagade lite pasta och pastasås igår men idag orkar ingen av oss laga mat.
Dock är det bara andra gången som vi beställer pizza sen vi flytta hit vilket vi är väldigt stolt över ;)

Till helgen verkar det bli äventyr med Susanne, Josse o Jörgen.
Och Oscar såklart!
Grilla och skratta :D
Fun fun!

image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback