Stor a la städning

Ja, då var det helg.
Fast inte för mig, ska jobba helgen och måndag tisdag, sen så har jag knappt något jobb kvar här i Ösund.
Konstigt det känns, nu är snart dagen här då jag gör ett nytt steg i mitt liv.
Flyttar hem.
Det gör mej egentligen inte så mycket.
Ja, men alltså, jag känner inte att jag gör ett steg tillbaka och så.
För jag vet ju att det bara är en bit på vägen till Umeå.
Dessutom kan det bli lite skönt att ha någon som passar upp en ;) tss..

Idag har jag varit sjukt duktigt.
har jobbat 7-16, kom hem och storstädade.
Dammtorkade,städade toan, skakade mattor, torkade golv och diskat.
Är stolt över mig själv ;)


Josse skrev idag på sin blogg att det bara är 18 dagar kvar tills vi far,
helt sjukt! :D
Ne, nu kurrar min mage så jag ska se om jag kan laga till en middag :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen du får hjälp med städningen . . .

2008-04-11 @ 19:15:03
Postat av: Alex

Men ja va bra :) Då kanske vi kan träffas mera =D

2008-04-11 @ 21:38:58
Postat av: Anonym

Farmyra och jag kommer att få stora sömnproblem när du "fär" utrikes!
Kram/Ki

2008-04-12 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback