Drippdropp

Jahopp, då hade halva denna lediga dag gått.
Och jag har inte gjort ett enda dugg, det regnar ju konstant!
Även fast det bara duggar ibland så regnar det iaf, och  vem vill gå ut  då? Inte jag iaf.
Så, vad har jag egentligen gjort med denna dag?
Ingenting.
Dammsugat. Funny ;)
Sjungit, lyssnat och laddat ner musik.
Kikat bloggar och jobb.
Det finns så mycket jobb i Norge så jag vet inte vart jag ska börja!
Vart vill jag och vad ska jag göra?
Sen känns det lite spännande och skrämmande att jag faktiskt ska fara själv.
Men det kommer gå det med!
De söker en massa avbytare och gårdsfolk på jordbruk.
Visst, jag kan inte speciellt mycket så om jag sökte är chansen stor att jag inte får ngt av dem men
tänk om jag skulle få ett, skulle jag klara av det då?
Hm, ska fundera tills imorgon..
Skulle dock vara spännande ;)


Kommentarer
Postat av: Ulla Britt

Det är väl klart att du klarar det =),Jag ha rfrågat Gösta och han håller med mej !!! Kram

2008-08-29 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback