Mina dagar

Idag trodde jag det var sista dagen med jobb men jag hinner inte mer än hem förrän Therese ringer och ger mig lite till.
King de.
Sen måste jag ta mig i kragen och söka mer jobb i Norge.
Så man tar sig iväg någongång, kan ju inte sitta här nå mer nu heller :)

I lördags var jag med Susanne en sväng vi var och gjorde Östersund och Marité osäkert.
Riktigt roligt med en del skumma roliga och underhållande typer.
Hittade en tjej lr rättare sagt tjejen hittade oss, som var helt galen!
Men otroligt rolig.
På fredag ska jag som sagt dit igen, längtar!
Vi kommer vara sex stycken som far, vilket resulterar i ett mycket trångt boende!
Men fy vad roligt det kommer bli!

Igår tog jag mig en långpromenad  i skogen, riktigt skönt och varmt var det.
Lyssnade på Volbeat och sjöng högt för mig själv.

Väl hemma ringdes det och jag fick jobba kväll på hemtjänsten.
Gick in till en som jag inte har varit och hälsat på på riktigt länge.
Det första jag hör är ett "men herredjävlar!"
Ha du sakna mig, frågar jag.
Jo men djävlar!
Det är rätt roligt att jobba då ;)

Idag fick jag förresten mitt lönebesked, helt underbart vad bra jag jobbade i juli!
Gosh!

Nej nu är det mat och sen ska vi till Backe för att fira min farmor som fyller år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback