Party

Nu har jag varit o klippt mig.
Blondare än blondast känns det som :)
La lite slingor o klippte upp det.
Nöjd:)

Tänk att allt kan ändras på bara några minuter!
För en timme sen var både denna helg och nästa stora frågetecken,
en del lösa planer men inget bestämt.
Men nu ska jag helt plötsligt till Susanne på lördag för vi ska på ut i Östersund.
Och sen ringer Alex o säger att jag ska boka stuga för vi ska till Östersund även ännu nästa helg, på fredagen till lördag.
Ett helt gäng:) Roligt!
Sen blir det nog Hoting på lördagkväll ännu nästa helg med Susannabanana:)
Funny!
Så nu är jag uppbokad de närmaste helgerna:)

Nu ska jag byta till myskläder och snoka jobb o bloggar.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback