Snabbvisit på min blogg

Haha, en vecka och fyra dagar sen jag skrev sist.
Pinsamt är ordet.
Aja, en snabb genomgång.
Förra helgen hos Pirre va superrolig!
Fiskade, shoppade, partajade,myste med vovven, åt, ragga bil.
Let´s do it again!

Denna helg har spenderats på Backe sjukhem, förrutom igårkväll då jag var på  
20årskalas. Tyvärr jobbade jag ju heldag idag så jag åkte redan vid nio.

Imorrn är jag ledig o då ska jag nog tvätta min bil o plocka hjortron.
Och helgen är det äntligen 2dagars!
Som jag har längtat efter en tvådagars!
Superroligt!



Aja, over and out.
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

tuff profilbild =)

2008-08-04 @ 17:11:25
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback