Tiden o jag

Jag har kommit fram till att jag är en äkta tidspessimist.
En klockren Sofie är om jag ska med en buss så står jag alltid där en kvart före.
Tänk om jag skulle missa den ;)
Eller som nu när jag börjar sju på morgonen så kliver jag upp sex.
Räknar kallt med att mina morgonbestyr tar MINST en halvtimme.
Tjugo över sex är jag klar o vips är jag på jobbet halv sju.
Och vad gör man på jobbet en halvtimme tidigare?
 Ibland kör jag medvetet supersakta bara för att jag inte ska komma så tidigt :)
Har försökt ligga en tio femton minuter längre på morgonen men då ligger jag o stressar upp mig istället, tänkt om något skulle ta längre tid än vanligt. (Även fast det aldrig gör det.)
Men iofs så kommer jag ju aldrig försent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback