Wonderful weekend

Denna helg.
Jag vet inte ens vart jag ska börja.
Så här roligt har inte jag haft på väldigt väldigt länge!
Började nere i Gäddede hemma hos Therese där det blev några duschar innan vi knödde ihop oss i Simons bil för 3mils åkning upp till Jorm. Väl framme gjorde vi tjejer oss iordning innan vi väl beställde taxi till garagefesten.
Vissa klättrade upp efter väggarna och hände i taket medans andra klättrade på däck.
En hel dansande vart det, och en massa skratt!
Där festade vi  tills klockan var så sent så vi inte ens fick taxi tillbaka.
Jag och Therese lillebror var dem som gav upp först av vårat gäng och tog oss an den långa vandringen hem på runt fem km.
Långt, kallt, skavsår. Största biten var grusväg men roligt hade vi iaf.
Väl framme var klockan lite efter fyra. Vi satte oss ner och gjorde upp eld och ringde resten som hade hunnit halvvägs ungefär, så vi väntade tills de kom.
Den natten vart sen, men förbannat rolig! Tror jag somnade runt fem halv sex.
Lördagen började redan nio då Simon kom hem och väckte oss.
Upp upp var det för Alex familj skulle komma runt då.
Men vid elva hade de fortfarande inte kommit så jag gick till sängs för att få sova några timmar men icke.
Låg bara o tittade i taket.
Gav upp och när jag kommer ner har familjen samt några fler som hade hamnat på andra ställen under natten kommit.
Vi började dricka på allvar och pratade om gårdagens bravader.
Runt två kom Sandra och hämtade oss tjejer för vi skulle ner på byn o duscha och käka lite på resturangen.
Upp upp igen till Jorm där vi fortsatte festandet, förfest förfest!
Sen dans.
Jag och Alex ägde dansgolvet!
Det gick alldeles för fort och snart stod vi ute och köpte oss en massa hamburgare.
Vi började leta efter Sandra som hade nyckel men hittade henne inte.
Men av ngt konstigt  skäl vart Alex o Calle kvar vid dansen medan jag o Seb gick till huset där det satt en massa människor o det blev efterfest.
Tillslut gick vi o la oss men jag o Calle vi fortsatte surra om allt o inget.
En massa strunt o en massa skratt.
Det kom fler konstiga människor som bara var jobbig.
Den natten vart lika sen som den andra.
Söndagen vart det en massa städ innan vi  åkte ner i Simons bil igen.
Denna gång vart jag chafför.
Nere på byn blev det käk för hela gänget ,sjukt gott var det!
Hela dagen slutade iaf med ett bad för mig, Alex o Seb. Kallt!
Låg o solade o surrade, lekte med sanden o myror innan vi tog bilen hem till Alex där jag bara bytta bil.
Runt fem igår åkte jag hem.

O va roligt jag har haft!
Tack Axel:)
Du e bra du.
Stan nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback