allt och inget

Mne shit vilken dag!
Och vilken duns jag gjorde i bilkarmen med näsan!
Ajajaj, apont! Kändes som jag hade fått världens höger, konstigt nog sa jag inte ett pip då de hände.
Inte ens my partner in crime märkte att jag slog mej, för om hon hade gjort det hade jag väl blivit retad till tusen ;)
Hade apont jättelänge efter, drog bort lite hud med så nu är jag fint röd. Hoppas bara att jag inte får ett fint blåmärke också, men då tyck jag att de borde synas vid det här laget :)

Jobbade iaf till ett, hade inte favoritmorgonsvängen denna dag.
Går oftast rätt bra att jobba denna sväng men imorse var det jobbigt, mer törs jag inte säga, man har ju tystnadsplikt :)
Sen for jag och sola, kom fram till att jag måste börja få lite färg, shit, sminket stämmer inte längre och jag vägrar lägga pengar på nytt :p Och det är rätt skönt när man väl ligger där, ta en powernap. Eller egentligen inte, man är ju vaken fast drömmande, typ som när man pendlade buss till skolan.

Imorrn tror jag att jag ska baka ngt, och sen kommer ju favvon och hälsar på!
Sjukt länge sen sist, dock pratar vi med varandra rätt ofta, men han ha ju varit i Ösund och jag här.
Appropå här, nu börjar jag bli less, måst hitta på ngt roligt, sitta här i Rossön o självdö!
Finns ju roligare saker :)
Hoppas jag får ett jobb nu efter nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback