Late night early morning


Ny dag, tvingade mig att sova till halvtio.
Mycket för att jag inte somnade inatt förräns fyra halv fem någongång.
Minns inte sist jag sov så länge, brukar ju va uppe tidigt även när jag har druckit även fast konsekvensen blir att man är dyngtrött hela dagen!
Vart en sväng till Ström igår med Sandra och några till.
Bra tyckte jag, för jag ville ju dit redan innan så :)
Dessutom fick jag ju träffa C o de va ju roligt som vanligt ;)

Idag ska det väl julstädas i detta hus precis som igår, men jag har inte så mycket kvar på i vardagsrummet.
Det blev tilldelat till mig igår, och jag hann med o dammtorka, och julpynta allt. Idag är det väl bara spegeln och dammsugningen kvar.

Aja, bäst man börjar så de blir gjort ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback