Men king vi

Bullbaket gick super, läste lite fel i receptet, lr egentligen läste jag inte alls.
Typiskt mig, ögnar igenom för vem har tid att läsa ordentligt, det ska ju gå fort!
Men goda blev dem och de är ju huvudsaken ;)
Jag och Oscar är ju helt enkelt king på o baka! hihi..
Efter det satt vi och gjorde ingenting, surra en sväng..
Sen for vi ut och sladda en massa, till veckan blir han förmodligen hemma så då ska vi se om jag kan lära mig lite med..
Haha, så håll er undan. Tänkte att det är bäst man lär sig, kan ju va bra om man får sladd nångång då det inte är meningen..

Ne men vet ni vad. Jag har hittat en superfint linne här på internet som jag vill klicka hem..
Undra om jag ska ta tag i saken, lönen kom ju för några dar sen :p
hihi..

Förresten, my friend har börjat blogga igen. Men najs de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback