Out of work

Hej, Sofie heter jag och är nu offiiciellt arbetslös.
Hur det känns? Vet inte riktigt, försöker att inte tänka på det så mycket. Nu är det nyår och Sundsvall som hägrar i mitt huvud. Roligt däremot att många av dem jag har hjälp verkligen tycker att det är jättesynd att jag ska sluta, de säger det inte bara till mig utan till alla andra jag jobbar med, man vet ju att man har iaf gjort ett bra jobb då :)
Ska fara runt på byn imorrn o fixa en massa så det bara är att fara på tisdag då min beställning från Boa kommit på ICA.
Har faktiskt skrivit en nyårslista a la Susanne Wennberg så jag har koll på vad jag ska ha med mig ;) Hihi..
Skulle inte vara roligt om man glömde något vikigt, fast om man glömmer det är det ju oftast inte så viktigt..


Appropå ingenting är det superskönt att man får lön en månad efter.
För det betyder att jag får lön i slutet av januari även fast jag kanske inte har jobbat ngt, najs.

Kommentarer
Postat av: jennie

åå tack :) ska genast kolla in :)

2008-12-28 @ 22:27:52
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback