Snart nytt år :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån för första gången och dessutom med Oscar, jag reste utomlands, jag blev en storfiskare under sommaren, började jobba på hemtjänsten och blev singel för första gången på flera år.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade två, ena var att börja träna och de andra var att jag skulle äga en skoter i slutet av detta år. De första har jag lyckats med, det andra sket sig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tror inte det.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Resa mera och äntligen få plugga.
5. Vad var din största framgång 2008? Att jag har haft jobb precis hela tiden :)
6. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder,bensin och öle.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för vad som kommer hända sen, de löser sig alltid.
9. Hur tillbringar du nyår? I Blåsjön med världens bästa Axel.
10. Vem saknade du? Tror jag inte saknar någon.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Att jag inte riktigt har hittat vart jag hör hemma än.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Andra, jobbet i stan trivdes jag med, stan däremot va ingen hit. Just nu trivs jag med mitt liv, visst jag bor hemma o allt de där men jag har hela livet på mig och flytta :)
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? King! vad annars?



Grand Canaria


I min o Oscars lägenhet


Jormrunt



Josse o Jörgens 45års kalas


Nyår 2008 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback