Utmanad!

1. Tre namn du lyssnar till: Sofie, Sofiepropp, flumpära
2. Tre saker som skrämmer dig: Mörker, trånga utrymmen och halka.
3. Tre saker du har på dig: Mjukisbyxor, boxarlinne och en lååång kofta a la grått
4. Tre av dina favoritlåtar just nu:  Black Stone Cherry -  The Key, Shinedown - The Sound of Madness och Dope- You spin me round 
5. Tre sanningar: Om två veckor är jag arbetslös och har lite smått panik, jag längtar sjukt mycket till nyår och sist men inte minst så kommer jag faktiskt få mitt körkort idag, happy me!
6. Tre hobbys: Hobbies? Njaa.. jag gilla o träna. Annars gör jag väl inget spec.
7. Tre saker du vill ha: JOBB PÅ NÅTT FJÄLL! De räcker och blir över!
8. Tre personer du utmanar: De som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback