Gotta

Jag har en del konstiga saker jag äter som godis för att jag tycker det är så himla gott.

Första är is, såna där iskubar man brukar göra i frysen.
Dom äter jag, oftast tills hela jag fryser och munnen är alldeles iskall.
Två förpackningar is brukar gå åt ungefär.
Det andra är citroner, just nu är det i och för sig rätt lugnt på den fronten men jag brukar köpa citroner och äta dem som apelsiner, skala dem och äta en klyfta i taget, mums!
Körsbärstomater är det tredje, så himla god!
Kan köpa två tre förpackningar bara för att äta dem som de är.
Fjärde rätt konstiga grejen som jag brukar äta är pepparkaksdeg, köpte den första igår.
Ta en bit då och då, äter man förmycket får man ju ont i magen ;)
Och femte sista grejen som jag kommer på såhär är råpotatis, när man ändå står och skalar en massa till middag skalar men en extra eller två och smaskar på, den andra skalar jag såklart åt min bror ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback