Jag säger då de

Idag har varit en dålig dag.
Fast ma kan ju inte vara på topp varje dag!
Masade mig ändå iväg på gympan, tänkte de att ibland så mår man ju bättre när man kommer hem.
Och idag var det en sån gång, allt funkade o jag orkade en massa o då blev jag såklart glad :)
 
Imorgon inräknat så har Sofie Jonssn 17 hela arbetsdar kvar.
Sen är hon officiellt arbetslös.
Men jag hoppas hoppas HOPPAS att nån vantrivs nånstans så ja kan få jobb :p

Annars då, tänkte försöka med en tidig kväll denna afton.
Sover alldeles förlite, kanske därför man ha lite energi.
O sen surrar ja såklart med Alx på msn, suprice.
En vanlig kväll på kyrkvägen med andra ord.

äh, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback