Julafton är över och snart hela jul för den delen

Jag är dålig på att skriva här, riktigt dålig faktiskt.
Nu har jag iaf jobbat fyra av sex dar, bara lördag o söndag kvar sen är det över.
Men det löser sig :)

Sen är det iaf nyår, och som jag längtar till att få komma bort och göra något roligt, och att få träffa Alex.
Nästan två månader sen jag träffa henne sist nu.
Fast de tar vi ju igen per telefon, första samtalet efter att hon hade kommit till Sverige nu vart över två timmar.
Fast vi gjorde ett avbrott däremellan av nån konstig anledning :P
Annars är de ju msn som gäller..

Idag är jag iaf trött, riktigt trött.
Och less, på all denna godis! Överallt där man besöker gamlingarna ska de bjuda på godis, blir rätt less tillslut.
"Ta med dej några med, som resegotta" Ja, okej då. Tar ibland för jag inte vill verka oförskämd, men brukar slänga det då jag kommer utanför ytterdörren. Vet ju att de bjuder för att vara snäll, eller för att de själva inte vill äta upp allt ;)
Men det blir svårt att äta den där gottan tillslut.

Aja, annandan är de iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback