Sjuksköterska?

Okej, jag hittade mitt pass. Men inte dök de upp någon polis för de!
Så mycket energi jag la ner på att leta det där dumma passet och sen visar sig inte ens polisen för mig, vilket sätt!

Igår satt jag och lyssnade på crister, ni vet de där radioprogrammet.
Dagens tema var iaf att man fick ringa in och gnälla om en massa och snacka om att de hjälpte mig iaf.
Elakt men sant, de va skönt att höra att de inte går bra för alla. Och de fick mina bekymmer att inte verka så himla stora.
För shit vad man kan förstora saker t.ex. att jag om två veckor ungefär är arbetslös, igen.
Känns ju mindre bra, helst nu när alla blir uppsagda hit och dit.
Och jag vill verkligen inte bli hemma och bli deprimerad, så då få jag väl för fan jobba för att ta mig härifrån med!
Om jag måste så kommer jag slåss för ett jobb :P haha
 Ne men natten, jobb imorrn gott folk!

Förresten, gjorde ett personlighetstest ikväll.
Förslag på jobb som skulle passa mig var bl.a hälsovårdpersonal och sjuksköterska, ironiskt nog på ngt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback