Min dag

Ikväll kommer min kompis Josefine och hälsar på!
Har köpt kex och ost som vi kan mumsa på:)
Trodde att Susanne skulle kika förbi med men stackarn var så sjuk så hon hade farit hem.
Men förhoppningsvis kommer det fler ggr!

Idag fick jag sitta ner tillsammans med en av mina chefer och bestämma schemat (!) tillsammans med hon.
Otroligt nog så hade hon knappt nå jobb på påsken så jag sa att jag skulle kolla med mitt hem först vad som händer.
(sen tänkte jag även kolla med Therese om hon hade mer jobb för då kan jag ju vara hemma :) ) 



Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Oja absolut att jag kommer fler gånger :) Det var ju så himla mysigt.

2008-02-23 @ 16:55:23
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback