Onsdag den 19 februari

Ledig idag, ville egentligen jobba men de hade inget jobb till mig idag.
Aja, har så gott som bestämt mig att jag ska fara hem på måndag och jobba till helgen.
För jobb på helger finns det hur mycket som helst av.
Har varit på expert och frågat hur mycket det skulle kosta att laga mobilen.
Hade en aning om att det skulle vara dyrt och det var det, 1500 till 1800kr.
Lika bra att köpa en ny istället.
Men denna gång ska den inte kosta över två tusen.
Aja, får skylla mig själv.
Minns att jag tänkte att denna gång ska jag spara alla papper på mobilen, 
men nu hittar vi inte kvittot så då kan jag inte utnyttja GARANTIN.
Tyvärr.

Var även och handlade, köpte brie och salami till Oscar, 
han har suktat efter det hur länge som helst men har aldrig tyckt att han haft råd så nu köpte jag det :)

Idag blir det tagliatelle med pastasås a lá mor till middag:)
Gott gott!



Kommentarer
Postat av: Mor

Har en kopia på köpet från Dustin, kan ju prova att skicka in där å se vad dom säger.

2008-02-21 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback