Onsdag, redan!

Sitter och laddar hem lite musik för hemresan till stan.
Måste ju ha lite music, men jag har fastnat på Cash, haha!
Men han är ju så bra :)
Ska jobba fredag och sen bär det av hit igen, fick jobb i Backe ihelgen vilket är bra.
Har fått lön med, underbara lön, hihi.
Och på Onsdag blir det IKEA.


Igår var jag på världens skönaste promenad, såg på nyheterna att det skulle bli sämre väder under dagen så jag skyndade mig ut och var borta i en och en halv timme.
Följde skoterspåret över vangeln och in i skogen. Underbart!
Idag snöar det en massa så jag har varit ute och skotat lite.
Funderade ett tag på om jag skulle gå en sväng, men jag hamnade här istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback