Städhjälp

Vaknade imorse av Oscars väckarklocka, sex ggr.
Jag fattar verkligen inte varför man ska ligga och snooza.
Men men, efter att han hade farit på jobbet låg jag ett tag och tittade på tvn innan jag ställde mig i duschen.
När jag kliver ur hör jag mansröster i våran trappuppgång, vilket gjorde mig måttligt nyfiken eftersom det är bara vi som bor här. Efter en stund blir det tyst och jag öppnar dörren och kikar ut. De har städat!
Efter fyra månader har de städat våran trappuppgång, najs!
Ännu bättre blev det eftersom jag tappade ut tvättmedelspaketet för ungefär två veckor sen och inte fick bort allt.
Varje gång jag har gått upp lr ner har jag tänkt att jag måste ta mig i kragen och städa här, någon annan dag.
Men nu är det gjort.

Hihi, det lönar sig att vara lat ibland.

Idag är det jobb mellan 12 och 21 som gäller innan jag tar audin och kör norrut.
Hem hem hem.

Kommentarer
Postat av: emmis

vilken tur att ni fick hjälp fofie, är inte du i stan imorgon för då kommer ju jag?:D:D... Å just ja, Göstis mår inge bra fofie, han bara gnäller å skakar :(... Kram!

2008-02-14 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback