Trött

En dag till som är på sluttampen.
Jobbat idag mellan åtta och fyra.
Och nu är det bara imorrn kvar sen reser jag till Umeå över helgen.
Helt otroligt skönt att få komma bort ett tag, då de inte ringer hela tiden och frågar om jag kan jobba.
Just nu känns det som om jag har jobbat lite för mycket för jag är trött och har ont i huvudet nästan hela tiden.
Det blir absolut en tidig kväll ikväll.

Inatt hade vi övernattningsgäster. Erika och Tobbe lånade våra soffor över natten.
Sen om det var så himla bekvämt var ju en annan sak.
Och så for de imorse mot Gävle.

Denna kväll ska jag ägna åt att packa och fara och handla med Oscar så fort han kommer hem.

/ S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback