ut med det gamla och in med det nya

2007 i stora drag.


WWW
- shit mega roligt!
Min bil blev äntligen klar, och gul. - Underbart!
Jag tog studenten och lämande Hjalmar förgott- Så mycket som man längtade och så tomt det blev efterråt.
Tappade kompisar och fann andra nya och gamla vänner. - Livets gilla gång.
Jag hade världens bästa sommar med världens bästa. - I love you, allways will.
Jag kom fram till vad jag vill plugga, men gjorde det försent. -  Sofie i ett nötskal
Vart arbetslös i några månader. - Mådde psykiskt dåligt.
Klippte av mig håret och blev brunett, fast nu är jag med mittemellan. - Känns skönt.
Flyttade ihop med Han i Östersund. - Helt jävla underbart.
Började vika på servciehus och hemtjänsten. - ett jobb är alltid ett jobb.
Firade nyår med världens bästa flickor och pojkar. -I löhöv yohou

2008 planering.
WWW. Oh yes!
Plugga. Bli ngt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback