Dääns all night long

Nu är det länge sen jag skrev, igen.
Jag som kunde skriva flera inlägg om dagen förut har totalt tappat sugen.
Kanske beror det på att det är sommar.
Eller att det helt enkelt inte händer ngt i mitt liv.

Igårnatt o inatt drömde jag om att jag var på riktiga storpartaj,
varför måntro?
Det jag vet är iaf att jag vill däns.
Blir jättesugen när både Josefine o Susanne skriver om stråket till helgen!
Men jag har redan bokat upp mig på Sundsvall så jag få gott längta efter dänsen ett tag till.
Jobbar nästa helg med.
Och helgen efter det blir det kanske Alex o Jorm.
Funny!

Ihelgen blir det som sagt Pirre.
Så länge som vi ha försökt få till en helg som vi både kunde men tillslut!
Svall here I come:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback