My new life

Okej.
Nya tag.
Slut på deppen som nu har varat i två dagar.
Mycket less på att vara deppsofie.
Ska skriva nytt CV o personligt brev, mina gamla försvann med nått virus vi fick på datorn,
Men, vad vill jag jobba med?
Att få ett skogsjobb verkar vara svårt, kanske röja :P Tss..
Hittade ett jobb i Åre ungefär, ta hand om kossor, de skulle jag vilja :)
Annars finns alla lantarbetarjobb neröver, lite synd men jag utesluter dom inte.
Jag vill göra ngt. Om de så blir att jag far till skåne så ska jag göra ngt jag vill.
That's it!
Sen har jag anmält mitt intresse om att jobba på en lyxkryssare.
Måste ta tag i detta. Nu.
Norgefunderingarna har kommit upp igen..
Aja, jag är lös o ledig. Fri.
Kan göra vad jag vill.
Det är sättet jag måste tänka på.


Idag är det Gläntan som gäller. Jobbar kväll så jag börjar halv tolv.
Nu har ett nytt jobbpass börjat, jobbar tills söndag, o jobbar  tis-fre nästa vecka.
Måste börja planera för min o Oscars semester.
Vi ska fara till Hällingsåfallet o tälta iaf.
Hoppas de blir bra väder:)
Längtar, mucho.

Kommentarer
Postat av: Mor

Rätt tänkt, kör hårt!

2008-07-16 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback